آموزش لینوکس

آموزش لینوکس

 لینوکس یک سیستم عامل است که از هسته اصلی یا Kernel سیستم عامل دیگری به نام UNIX برداشت شده است. امروزه آشنایی و کارکردن با سیستم عامل لینوکس برای افرادی که داخل حوزه فناوری اطلاعات  و شبکه های کامپیوتری فعالیت دارند خیلی مهم و ضروری است. مخصوصا برای برنامه نویسان ، به صورتی که در آگهی های استخدام برنامه نویس شرکت های بزرگ و تیم های مهم یکی از شرایط ذکر شده تسلط به این سیستم عامل قدرتمند می باشد. از این روی آموزش لینوکس یکی از مهمترین دوره های کامپیوتری می باشد.

 

دوره های آموزشی لینوکس

یادگیری لینوکس برخلفا تصور بسیار راحت است. می بایست این سیستم عامل را درک کنید و متوجه ساختارش بشوید تا بتوانید با این سیستم عامل نیاز هاتون رو برطرف کنید و از مزیت های فوق العاده ی لینوکس مثل امنیت ، رایگان بودن ، پایداری بالا و خیلی مزیت های دیگه بهره مند بشید.

•             یکی از دوره های محبوب آموزش لینوکس، دوره LPIC 1 و  LPIC 2 می باشد.

•             یکی از مهمترین دوره های آموزش لینوکس، برنامه نویسی اسکریپت نویسی Shell Script می باشد.

یکی دیگر از دلایلی که باعث گسترش هرچه بیشتر استفاده از سیستم عامل لینوکس در شبکه های کامپیوتری است، رایگان بودن و صرفه اقتصادی موجود در آن بود. شما همان لینوکسی را که در خانه و بر روی PC نصب می کنید را می توانید در شبکه و در قالب یک سرور سازمانی مورد استفاده قرار بدهید. پس نکته ی دیگر این است که لینوکس دارای قابلیت اعتماد بالا و هزینه بسیار پایین است.

 

مزایای سیستم عامل لینوکس

امروزه در بیشتر نقاط دنیا از لینوکس به عنوان یک سیستم عامل قابل اعتماد و انعطاف پذیر یاد می شود و استفاده از این سیستم عامل بسیار معمول شده است ، به ویژه اینکه سیستم عامل لینوکس به عنوان یک سرور رایگان می تواند مورد استفاده قرار بگیرد و به همین دلیل یکی از محبوب ترین سیستم عامل های شبکه امروزی به حساب می آید. وقتی شما از وب سرور لینوکس استفاده می کنید ، می توان به جرات گفت که Downtime شما به حداقل خواهد رسید

نحوه تولید حفاظ های ساختمانی


ساخت حفاظ شاخ گوزنی به بهترین شیوه ممکن:
در این مقاله از حفاظ ایران قصد داریم به بررسی نحوه تولید حفاظ های ساختمانی حفاظ شاخ گوزنی یا ساخت حفاظ شاخ گوزنی بپردازیم و شما عزیزان را با موارد بسیار مهم و نکات کاملا حرفه ای ساخت چنین حفاظ پرقدرتی اشنا سازیم، قبل از شروع باید متذکر شویم که حفاظ های ساختمانی از ایمن ترین و کاربردی ترین حفاظ هایی محسوب می شوند که عملکرد آن ها در مقایسه با سایر حفاظ های دیگر بسیار بسیار چشمگیر می باشد، از این رو همواره چنانچه به دنبال امنیت بسیار بالا هستید، حفاظ شاخ گوزنی می تواند یک حاشیه بسیار امنی را برای شما عزیزان مهیا کند، از این رو لطفا در این مفاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی از حفاظ شاخ گوزنی و ساخت آن به دست آورید.



حفاظ شاخ گوزنی چیست؟
همان طور که از نام آن پیدا است، این حفاظ به نوعی طراحی شده که در نگاه اول همانند شاخ های یک گوزن به نظر می رسد که از عمده ترین مصرف آن می توان به محافظ دیوار اشاره نمود، دلیل محبوبیت و کارایی این حفاظ بی شک نام زیبای آن و قدرتی که در شاخ گوزن ها وجود دارد است و این خود به تنهایی دلیلی بر پیدایش دیوار امنی در دل افراد خواهد بود، شاید به جرئت بتوان گفت حفاظ شاخ گوزنی از مهم ترین و در عین حال از کاربردی ترین حفاظ های موجود در دنیا است. لازم است بدانید که پیدایش حفاظ شاخ گوزنی به سال 1385 در ایران بر می گردد، درست زمانی که تعداد سارقان منازل در این زمان بسیار بسیار زیاد بود، در واقع با ورود حفاظ شاخ گوزنی که قیمت بسیار مناسب تری در مقایسه با سایر حفاظ ها داشت و همچنین از طراحی و رنگ آمیزی خوبی نیز برخوردار بود دلیلی بر افزایش فروش و اعتماد افراد به این نوع از حفاظ ها شد. مناطق کرج ، کردان کرج ، جاجرود ، بومهن ، هشتگرد ، در اطراف تهران و منطقه سعادت آباد و شمال شهر از خریداران ابتدائی حفاظ ساختمان و حفاظ شاخ گوزنی بوده اند .



مراحل ساخت حفاظ شاخ گوزنی به چه صورت است؟
در تهیه و ساخت حفاظ شاخ گوزنی از میلگرد سایز 10 میلی متری به عنوان یک شکل دهنده اصلی استفاده می شود، در ابتدا میلگرد 10 میلی متری را برش می دهیم و پس از برش دادن و تیز نمودن سطح آن به سراغ دستگاه های مخصوص پرس فرمی می رویم که پس از جوشکاری حفاظ شاخ گوزنی با بالاترین کیفیت شکل می گیرد، اما لطفا در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات کامل تری از مراحل تهیه و تولید این حفاظ به دست آورید.


1- مرحله اول در ساخت حفاظ شاخ گوزنی | جوشکاری:
در این مرحله که یکی از ابتدایی ترین مراحل ساخت این محصول است، میله های خم شده ای که توسط دستگاه های پرس آماده شده اند را در قالب های مخصوص تولید نرده قرار می دهند و پس از چیدن آن ها در کنار یکدیگر، جوشکاری می شوند. البته جالب است بدانید که هر نوع تولید کننده ای از شیوه خاصی برای تهیه و توزیع حفاظ ها استفاده می کند. بعضی از تولید کنندگان میله ها را در سایز های مختلف در جلوی میز کار قرار می دهند و جوشکار مربوطه نیزبنا به احتیاج قطعه ای را برداشته و‌با نگه داشتن دست، آن را جوش می دهد این نوع روش جوش در تولید حفاظ شاخ گوزنی را جوش یک طرفه می گوییم.




2- مرحله دوم از ساخت حفاظ شاخ گوزنی:
افراد دیگری هستند که با استفاده از جوشکاری مخصوص این قطعات را در کنار یکدیگر قرار می دهند و با تسلط بسیار زیادی بر روی هنر جوشکاری این قطعات را به یکدیگر متصل می کنند، سپس این حفاظ را برگردانده و تمامی نقاط اتصال را در تمامی جهات جوش می دهند به طوری که این روش یکی از روش های بسیار مطمئن و کارآمدی است که می توان در ساخت حفاظ شاخ گوزنی از آن استفاده نمود، در این شیوه درست است که شما نیاز به افراد بیشتری دارید تا بتوانید کاری با کیفیت را تولید کنید اما از سویی دیگر کیفیت و مقاومت کار شما دوچندان خواهد شد، حال این محصول آماده رنگ آمیزی است رنگ آمیزی و پایان کار

تولید کننده مستقیم:حفاظ های ساختمانی:حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه رو دیواری با مناسب ترین قیمت و کیفیت

حفاظ شاخ گوزنی با ساختار فلزی که از میلگرد های تیز و فرم داده شده تشکیل شده است که کل سطح دیوار را با نمای زیبا همچون بوته خار پوشش میدهد و عبور از آن را غیر ممکن می نماید.
قابل اجرا بر روی انواع دیوار – نرده – حصار دراندازه های متفاوت و رنگ دلخواه شما میباشد.




حفاظ شاخ گوزنی در اندازه های متفاوت

ارتفاع: 50
ارتفاع: 70
ارتفاع: 90
ارتفاع:1متر
ارتفاع:1/20
ارتفاع:1/50
تراکم معمولی و تراکم بالا
با مناسب ترین قیمت و کیفیت

جهت ارتباط بیشتر به وبسایت و کانال تلگرام مراجعه بفرمائید
وبسایت: https://hefazeiran.ir
کانال تلگرام: https://t.me/hefazeiran
تلفن تماس: 09194915895

مبلمان تخت‌خواب‌شو برای خواب،

هر اتاقی را به اتاق خواب تبدیل کنید

در زمان خرید مبل و کاناپه تختخواب‌شو به یاد داشته باشید که این مبل در درجه اول برای نشستن به کار می‌رود. بنابراین منطقی به نظر می‌رسد که به دنبال ویژگی‌هایی مشابه با یک مبل معمولی مانند طراحی مطابق با نیازها و استایل خود بگردید. تنها تفاوت این است که در کنار همه اینها بایستی به مواردی مثل تشک راحت و مکانیزم آسان نیز دقت کنید.

به دنبال مبلی با کلاف (اسکلت مبل) محکم باشید

قوی‌ترین و بادوام‌ترین کلاف ها برای هر نوع مبلمانی، از جمله کاناپه های تختخواب شو آن‌هایی است که از چوب سخت خشک‌شده در کوره یا ترکیبی از چوب سخت خشک‌شده در کوره و تخته چندلایه ساخته شده‌اند. از خرید مبلمانی با  کلاف‌های ساخته شده از چوب‌های نرم‌تر مانند چوب کاج اجتناب کنید.

 

تعمیرات مبل با چه قیمتی در بازار ارائه می شود؟

عوامل موثر بر هزینه تعمیرات مبل

مکانیزم باز و بسته شدن آسان و با کیفیت

مکانیزم یک مبلمان تخخواب شو خوب باید در یک حرکت نرم و بدون صدا کردن و یا گیر کردن باز و جمع شود. به دنبال کاناپه هایی باشید که با یک میله قفل طراحی شده‌اند تا از بسته شدن مناسب آن و همچنین باز شدن راحت آن مطمئن باشید. به دقت بررسی کنید تا مطمئن شوید که اجزای سازوکار باز شدن به خوبی کنار یک‌دیگر قرار گرفته و قرار نیست قطعات آن به راحتی بشکند یا شل شود.

صاف بودن لبه‌های داخلی را بررسی کنید

بسیاری از اجزای مکانیزم بازوبسته شدن مبل تخت خواب شو از جنس فلزات است و به همین جهت تمام اجزای سازوکار داخلی یک مبلمان تخت‌خواب‌شو باید لبه‌های صافی داشته باشد تا ملحفه‌ها و پتوها به آن گیر نکند و در نتیجه پاره نشود. زمانی که از یک مبلمان تخت‌خواب‌شو در خانه استفاده می‌کنید و حتی آن‌هایی که بهترین سازوکارهای کارکرد را دارند، این ایده مناسبی است که قبل از بستن مبل، ملحفه‌ها و پتوها را از روی آن بردارید. این کار باعث می‌شود هم‌ترازی اجزای مختلف تغییر کند.

بهترین مرجع برای خرید مبل تختخواب شو

زدودن بوی سیگار و دخانیات از لباس و فرش

بوی بد و سمج دود سیگار را هیچکس دوست ندارد. پس پر واضح است که وقتی خانه یا لباسمان بوی سیگار می گیرد، باید هر چه سریع تر یک فکری به حال این معضل بکنیم.

کیفیت تشک را بررسی کنید

یک تشک با کیفیت موجب یک خواب راحت در شب می‌شود و بدن را در شانه‌ها، لگن و کمر به راحتی حمایت می‌کند. لزوماً یک تشک ضخیم‌تر، بهتر نیست و ممکن است یک تشک نازک‌تر با ساخت بهتر، حمایت بهتری از بدن داشته باشد. شما همچنین می‌توانید در زمان استفاده از مبلمان تخت‌خواب‌شو برای خواب، از یک پد تشک راحت بر روی آن استفاده کنید. البته چیزی که باید به آن دقت کنید کیفیت استاندار فوم تشک مبل است که باید در حد متوسط نرمی و سفتی قرار داشته‌باشد تا طیف بیشتری از افراد از آن استفاده کنند. دقت داشته باشید که تشکی که زیادی نرم باشد مشکلات جدی برای کمر و ستون مهره‌ها بوجود می‌آورد.

 

 

چند توضیح در مورد بهترین ادکلن گرم زنانه

چند توضیح در مورد بهترین ادکلن گرم زنانه

علاوه بر اصلی‌ترین گروه‌های بویایی عطر و ادکلن که هفت بخش (و در طبقه‌بندی‌های جدیدتر، چهار بخش) هستند؛ دو تقسیم‌بندی دیگر که در مورد کیفیت عطر و ادکلن، مورداستفاده قرار می‌گیرند؛ عبارت‌اند از:

1.    طبع عطر و ادکلن (ادکلن گرم و ادکلن خنک)

2.    طعم عطر و ادکلن (ادکلن شیرین و ادکلن تلخ و گس)

همان‌طور که در مقاله‌های قبلی نیز اشاره کرده‌ام؛ بیشتر ادکلن‌هایِ دارای رایحه‌ی «اوریانتال» (شرقی)، جزو عطر و ادکلن‌های گرم هستند؛ یعنی رایحه‌های مشک، شیر، وانیل همراه با روایح چوبی و رزین‌های خاص که با رایحه‌های ادویه‌جات، عودها و کهربا ترکیب می‌شوند.

خودِ رایحه‌ی اوریانتال شامل زیرمجموعه‌های: گل‌بو- آرامش‌بخش- تند- وانیلی و چوبی است.

عطرهای گرم، دارای نت‌های پایانیِ غلیظ، محرک و احساس‌برانگیز هستند و این ویژگی‌ها را به سایر گروه‌های بویایی نیز سرایت می‌دهند.

https://shikfam.com/The-Best-Warm-Women's-Cologne

چند پیشنهاد عالی برای بهترین ادکلن تلخ زنانه

 

Chanel No 19 Eau de Parfum Chanel for women

 معرفی بهترین ادکلن ‌های تلخ و ماندگار را با یک نمونه‌ی کلاسیک از بِرند مشهور «شنل» آغاز می‌کنم عطر «شنل نامبر 19» در سال 1970 به بازارهای عطر جهان عرضه شد. طراح آن «هنری روبرت» (Henry Robert) نام دارد.

شنل نامبر 19، یک عطر تلخ کلاسیک زنانه محسوب می‌شود و برای استفاده در فصول خنک سال مناسب‌تر است. نام این ادو تویلت که در سایزهای 35، 50 و 100 میلی‌لیتری عرضه شده اشاره به سالروز ایجاد بِرند شنل که 19 آگوست است دارد.

نت آغازی: ترنج، بهارنارنج، سنبل، گالبانوم

نت میانی: زنبق، موگه (گل برف)، گل نرگس، ریشه زنبق

نت پایانی: خزه، بلوط، وتیور، چرم و مشک

این ادو تویلت، ماندگاری خوب و پخش بوی متوسطی دارد.

https://shikfam.com/The-best-colognes-Bitter-and-feminine

ادو تویلت «دارک ریبل رایدر» یک عطر تلخ مردانه‌ی نسبتاً جدید است که در سال 2016 توسط طراح مشهور عطر و ادکلن به نام «رودریگو فلورس رو» (Rodrigo Flores-Roux) پدید آمد و به بازارهای جهانی عرضه شد. این ادو تویلت، رایحه‌ای بر مبنای چرم و آن‌هم چرم خاص روسی و نت‌های چوبی و حتی کاکائو دارد.
یک عطر عاصی که در سه نت آن حدود 18 رایحه ترکیب شده است!
نت آغازی: پرتقال تلخ- آلدئید- مرجان- زعفران
نت میانی: بنفشه‌ی سیاه- گل سرخ- بخور- رزین- اسمانیوتوس
نت پایانی: چرم روسی- کاکائو- وانیل- سدر- پاتچولی و چندین نت چوبی.

https://shikfam.com/Best-bitter-mens-colognes

بهترین برند ادکلن زنانه در ماه نوامبر 2018!

آیا بهتر نیست که در مورد موضوع گسترده‌ای ماند بهترین مارک ادکلن زنانه به‌جای فقط نام بردن از ادکلن‌ها یا برندهای مختلف به نقل گزارشی متکی به آمارهای موثق و در محدوده‌ای مشخص بپردازیم؟ به‌این‌ترتیب اطلاعاتمان صحیح‌تر، تخصصی‌تر و قابل‌اعتمادتر خواهد بود. با همین رویکرد، از جنبه‌ی میزان فروش بالا در فروشگاه‌های اینترنتی آمریکا می‌توانیم روی گزارش زیر که برای شیک فامی‌های عزیز تهیه کرده‌ام تا حد زیادی حساب کنیم.

وب‌سایت «پرفیوم کام» (perfume.com) یکی از مطرح‌ترین وب‌سایت‌های عطر آمریکا است که حدود 8500 نوع از بهترین مارک عطر زنانه و 500 بِرند را عرضه می‌کند. این فروشگاه اینترنتی بزرگ، اسامی چند مورد از محبوب‌ترین و بهترین برند ادکلن زنانه را با محور قرار دادن میزان فروش اینترنتی‌اش در آمریکا چنین اعلام کرده است:

باربِری Burberry

کلوین کلاین Calvin Klein

دی کِی اِن وای DKNY

دولچه اَند گی‌بانه Dolce & Gabbana

تی‌یِری موگلر بِرِنی ایسپئرز Thierry Mugler Britney Spears

جنیفر لوپز Jennifer Lopez

پاریس هیلتون Paris Hilton

https://shikfam.com/The-best-brand-for-women-s-cologne,-but-why

بهترین های ادکلن مردانه با قیمت مناسب در فروشگاه شیکفام

عطر و ادکلن از دیرباز مورداستفاده مردان جنتلمن و خانم‌های باکلاس بوده است. هر فرد خوش‌پوش برای تکمیل استایل خود به‌طور قطعی نیاز به یک عطر یا ادکلن دارد. در مقاله زیر فهرستی از بهترین ادکلن های مردانه باقیمت مناسبی را ارائه می‌کنیم.

با ما همراه باشید تا بهترین ادکلن مردانه با پخش بوی بسیار بالا و بهترین عطر مردانه از نظر خانم‌ها را بشناسید.

 

بهترین ادکلن مردانه باقیمت مناسب کریشن لامیس پور بلک Pure Black

 

این ادکلن با رایحه تندی که دارد مناسب برای آقایانی است که تمایل دارند افراد را مجذوب خود سازند. پس از استفاده از این ادکلن ابتدا بوی انبه یخ‌زده و قهوه به مشام فرد خواهد رسید. پس از گذشت مدتی فضا از بوی ادویه و سپس فلفل و مارزیفان آکنده خواهد شد. با استفاده این ادکلن در روزهای پاییز و زمستان، روزهای گرمی برای خود به ارمغان آورید.

میزان ماندگاری و پخش بوی این ادکلن دقیقاً چیزی است که برای یک روز طولانی نیاز دارید.

https://shikfam.com/Best-Men's-Cologne-For-The-Right-Price

 

 

بهترین تالار عروسی

برنامه ریزی عروسی

yynj_talar.jpg

برنامه ریزی یک مراسم عروسی می تواند کار بسیار دشواری باشد و مسلما خیلی ها ترجیح میدند این کار را برون سپاری کنند و  یا از دیگران برای این منظور کمک بگیرند.

استخدام یک حرفه ای (تشریفات مجالس )به این منظور میتواند ایده ی خوبی باشد، ممکن است شما بودجه ی محدودی داشته باشید.

یا به طور کلی علاقه داشته باشید تا خود کارهایتان را انجام دهید. این کار ممکن است دشوار به نظر برسد اما طرح ریزی عروسی رویایی خودتان انجام شدنی است.

 

شما برای سر و کله زدن با کارها نیاز به برنامه ریزی و سازمان دهی عروسی خواهید داشت تا بتوانید از پس تصمیمات بی پایان اسامی و تاریخ ها و به طور کلی زندگی خود بر بیایید. راح حل این است که هر کاری را قدم به قدم انجام داده و از دوستان و خویشاوندان (حتی همسر اینده خود!) برای تصمیمی گیری ها کمک بگیرید. همچنین به خودتان زمان بسیار زیادی برای برنامه ریزی بدهید. اگر بخواهید به تمام کارها شخصا نظارت داشته باشید و تمام امور را به دقیقه ی نود بسپارید اوضاع خیلی سختی خواهید داشت. زمان دوست شماست و هرچه بیشتر باشد، بهتر است. اما از کجا شروع کنیم؟

بعد از اینکه زمانی را به پخش کردن خبر ازدواج خود سپری می کنید (و این زمان برای شما بسیار شیرین خواهد بود!) اولین نکته ای که باید برای پیش بردن برنامه های عروسی به آن توجه کنید بودجه است و این مورد می تواند به مکالمه های ناخوشایندی منجر شود، مخصوصا اگر خویشاوندانی داشته باشید که قصد تغییراتی در روز عروسیتان را داشته باشند. بسیاری از زوج ها به بودجه ی خود توجه نمی کنند و نمیدانند که عروسی رویایشان ممکن است بسیار دور از دسترس و نشدنی باشد. در این صورت شما باید اولویت بندی داشته باشید. شما می توانید عروسی رویایتان را با هر میزان بودجه برگزار کنید، فقط در صورتی که بتوانید به این تتیجه برسید که چه مواردی واقعا مهم هستند و به آنها بپردازید. در واقع شما خودتان تشریفات عروسی خود را بر عهده خواهید گرفت!

با در نظر داشتن بودجه، اکنون زمان آن است که به جزئیات سرنوشت ساز بپردازیم! در این قسمت سعی کنید اوقات خوبی داشته باشید، چرا که زمان آن رسیده است تا مجلات عروسی را ورق بزنید و صفحات بلاگ ها را بالا و پایین کنید تا بتوانید به تصوری جامع از جزئیات عروسی مد نظرتان برسید. به عروسی هایی که در گذشته در آنها شرکت داشته اید فکر کنید. از چه چیزی بیشتر لذت بردید؟ اگر می توانستید چه چیزهایی را تغییر می دادید؟ تجربه های شخصی همیشه بهترین منبع الهام گرفتن هستند. فراموش نکنید تا همسر آینده خود را در این قسمت دخالت دهید!عروسی شما باید به نوعی معرف هردوی شما باشد.

سازمان دهی کلید اصلی در برنامه ریزی عروسیتان خواهد بود. شما کارهای بسیار زیادی را به ظور همطمان در نظر خواهید داشت، پس باید راهی برای دسته بندی و سازمان دهی آنها نیز داشته باشید. شما می توانید از اپلیکیشن های مختلفی که برای مدیریت عروسی موجود هستند استفاده کنید. فقط یکی را که با آن راحت تر هستید را انتخاب کنید و تا انتها با آن ادامه دهید. فراموش نکنید حتی با داشتن دقیق ترین و بی نقص ترین برنامه ریزی هم همیشه باید انتظار آشوب و بی نظمی را هم داشته باشید. فقط سعی کنید جلو جلو برنامه ریزی کنید و زیاد هم سخت نگیرید.

یکی از مهم ترین نکات این است که سعی کنید خوش بگذرانید!به هر حال این عروسی شماست. زیاد روی جزئیات وقت صرف نکنید تا از هدف اصلی غافل شوید: یک ازدواج شاد با شخصی که به او علاقه دارید.

اکنون که مقدمات را پشت سر گذاشته ایم، نوبت به مهم ترین راهنمایی ها و نکات برای برنامه ریزی یک عروسی فراموش نشدنی رسیده است:

 

1. بودجه ی خود را مشخص کنید و به آن دقت کنید.

بودجه ی شما، فاکتور اصلی و عامل اصلی پیشروی تصمیم گیری های شما برای عروسیتان است، پس این اولین گامیاست که باید بردارید. اگر اعضای خانوادتان قصد کمک در این زمینه را دارند با آنها صحبت کنید و بفهمید که آنها تا چه اندازه قصد کمک را دارند. اگر مدیریت خرج و مخارج با شماست، وقت مشورت با نامزدتان است. وقتی به یک عدد مشخص برای بودجتان رسیدید، تا انتها با آن عدد بمانید. عمده بودجه صرف هزینه تالار پذیرایی می شود.

 

2. لیستی از اولویت هایتان تهیه کنید.

با نامزدتان بنشینید و فکر کنید که سه اولیویت اصلی مراسم عروسی شما چه هستند. غذا؟ نوشیدنی؟ نوازندگان؟ عکس و فیلم آتلیه عروس ؟

جزئیات را اولویت بندی کنید و سعی کنید در مورد بقیه ی کارها به توافق برسید. این کار کمکتان می کند تا از محدوده ی بودجتان فراتر نروید.به عنوان مثال برای عروس خانم انتخاب یک سالن زیبایی خوب  و همچنین پیدا کردن لباس عروس شیک و فوق العاده با گشتن در مزون های لباس عروس مختلف یک اولیت محسوب می شود.

 

3. الهام بگیرید و یک تصویر ذهنی پیدا کنید.

با وجود منابع الهام بخش بسیار زیادی که در اطرافتان هستند، یک یا دو مورد جامع را پیدا کنید که از آنها بیشتر خوشتان میاید. از اینستاگرام گرفته تا وبلاگ های و مجلات عروس مختلف که در اطرافتان هستند را جست و جو کنید. به تصور خوبی از چیزی که مد نظر دارید برسید و سعی کنید تا آنرا به برگزارکنددگان عروسیتان شرح دهید.

 

4. با نامزدتان مثل یک تیم همکاری کنید.

در طول پروسه ی برنامه ریزی برای عروسیتان احساس تنهایی نکنید. به سراغ نامزدتان بروید و حتی سعی کنید تا پروسه ی برنامه ریزی برای عروسیتان را به تفریحی دو نفره تبدیل کنید.

 

5. گزینه هایتان را محدود کنید.

زیاد سرتان را با تمام چیزهایی که ازشان الهام میگرید شلوغ نکنید. وقتی به تصوری از استایل عروسی خود برسید، تمام تمرکزتان را روی آن معطوف کنید.

 

6. یک کتاب برای برنامه ریزی عروسیتان تهیه کنید.

زمانی که از کسی برای برنامه ریزی عروسیتان کمک نمی گیرید، یک کتاب راهنما بهترین منبع است. این کتاب ها سرشار از نصیحت ها و راهنمایی های حرفه ای و حتی مثال هایی از چک لیست ها  و قالب های زمان بندی هستند.

 

7. خودتان را سازماندهی کنید.

شما می توانید از چک لیست ها، نمودار ها، یادداشته ها و به طور کل هرچیزی استفاده کنید تا تمام ایده هایتان، تاریخ ها و برنامه ریزیهایتان را یک جا جمع کنید. عروس و داماد باید در این خصوص با هم همکاری نمایند.

 

8. یک چک لیست اصلی تهیه کنید.

می توانید یک چک لیست جامع را روی اینترنت پیدا کنید  که به طور کامل شرح داده شده است. آن را با کمی شخصی سازی به عروسی خود اختصاص دهید. چک لیستی برای تعیین کارهای اصلی مثل آتلیه و سالن زیبایی و ماشین عروس و همچنین کارهای جزئی مثل خرید لباس از مزون لباس عروس و ...

 

9. در تصمیم گیری ها عجله نکنید.

شاید دست خودتان نباشد که بخواهید اولین عکاس یا گل آرایی را که ملاقات می کنید استخدام کنید، اما یک قدم به عقب بردارید و گزینه هایتان را سبک و سنگین کنید.

 

10. یک زمان درست را انتخاب کنید.

آیا عروسیتان را برای برگزاری در یک باغ تالار برنامه ریزی می کنید؟ یا می خواهید در میان برگ های پاییزی جشن بزرگتان را در تالار برگزار کنید؟ تاریخ های ایدئالتان را انتخاب کنید و سعی کنید در تصمیمتان انعطاف داشته باشید.

منبع: بیاتو عروسی