دکتر تیکت | مرجع هوشمند خدمات گردشگری

با صفر کمتر !!!! به مسافرت داخلی و خارجی بروید !


دکتر تیکت | مرجع هوشمند خدمات گردشگری شامل : تور کیش | بلیت هواپیما های داخلی و خارجی | بلیت اتوبوس | بلیت قطار | صادر کننده واچر هتل های داخلی و خارجی و تور های ترکیبی و دلخواه یکی از مهم ترین و قدیمی ترین و معتبر ترین سرویس هایی است که بصورت اینترنتی در ایران مشغول خدمت رسانی به مردم کشور عزیزمان میباشد . دکترتیکت امید دارد با پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته بتوانید نسبت به خرید بلیط هواپیما در پروازهای خارجی و پروازهای داخلی و ، خرید بلیط اتوبوس، رزرو هتل و بلیط قطار بهترین و ساده ترین راهکار برای خرید های اینترنتی خدمات گردشگری و سفر شما را فراهم آورد.
https://drticket.ir

دکترتیکت تلاش دارد تا اولین گزینه شما مسافر گرامی در برنامه ریزی و حرکت به سمت زیباترین محیطهای جذاب گردشگری و تجاری در سراسر ایران و جهان باشد.

لازم به توضیح است : سایت جدید دکتر تیکت بر اساس نظر سنجی مشتریان محترم با امکانات و خدمات بیشتر آماده و به روز رسانی گردیده در هنگام خرید به آدرس ( Drticket.ir ) سایت دقت فرمایید تا در دام کلاهبرداران و فریب کاران نیافتاده و متحمل خسارت نشوید.

ما دکترای فروش تیکت داریم

وب سایت ما : https://drticket.ir 

اوقات فراغت خود را در ایام کرونا چگونه سپری کنیم؟

اوقات فراغت خود را در ایام کرونا چگونه سپری کنیم؟
در این دوران قرنطینه، کرونا  حتما شما هم به دنبال راه حل هایی برای گذراندن اوقات فراغت خودتون هستید. امروزه همه به دنبال بازی های دیجیتالی هستن و با افزایش قیمت دلار دیگه قدرت خرید کنسول های بازی مثل پلی استیشن4 و یا پلی استیشن5 که به تازگی عرضه شده بسیار پایین اومده. اما همیشه برای حل مشکلات یک راه حلی وجود داره. ما امروز میخوایم اپلیکیشنی رو به شما معرفی کنیم که به راحتی میتونید در اون خرید و فروش کنسول های بازی رو انجام بدید.

گیمباز اپلیکیشنی مخصوص گیمرها است. در گیمباز شما میتوانید بدون واسطه کالای نو و یا دست دوم خود را برای فروش قرار بدید و یا تجهیزات مورد نیاز گیم و آیتم های داخلی در گیم ها را بدون واسطه از فروشنده واقعی خریداری کنید.

در دیوار گیمرها میتونید از آخرین تورنمنت ها با خبر بشید و با تخفیف در آنها شرکت کنید.
در گیمباز به صورت رایگان به آگهی های تجهیزات گیمینگ ، دسترسی خواهید داشت.
اگه به دنبال اکانت شاخ فورتنایت هستین و یا اکانت بازی های دیگه به راحتی و با مناسب ترین قیمت میتونید در اپلیکیشن گیمباز با فروشنده ها در ارتباط باشید.
با نصب این برنامه از پلی استور می تونید کنسول بازی هایی مثل مثل ps4، ایکس باکس(xbox)  و نینتندو(Nintendo)  و بازی های پلی استیشن و... را برای فروش بگذارید و یا با مقایسه قیمت ها، بهترین قیمت را انتخاب کنید.
استفاده از خدمات گیمباز، مانند قرار دادن آگهی کاملا رایگان هست.
در گیمباز شما میتونید به راحتی گیفت کارت (Gift Card) برای اکانت پلی استیشن (PlayStation)، ایکس باکس (XBox) یا نینتندو(Nintendo) یا بازی های موبایل مثل کال آف دیوتی(call of duty)، کلش و یا فورتنایت(fortnite) را خرید و فروش کنید.

شما میتوانید جدیدترین اخبار دنیای بازی و تورنمنت های گیم را از صفحه اینستاگرام گیمباز به آدرس @gamebuzz.official  دنبال کنید.
این برنامه به شما کمک میکنید تا با کمترین هزینه همیشه به روز باشید.
اگر میخواید به قیمت کنسول بازی، قیمت ps4، قیمت پلی استیشن و قیمت ایکس باکس دسترسی داشته باشید و مطابق نیاز و هزینه خود بهترین کالا را انتخاب کنید دانلود این برنامه از پلی استور رو به شما پیشنهاد میکنم.
در بخش روبداد بازی از آخرین تورنمنت ها و مسابقات بازی های آنلاین با خبر بشید و یا از تخفیفات قرار داده شده در این دسته استفاده کنید.
اگر به تازگی وارد دنیای بازی های آنلاین شدید و میخواید به مراحل بالاتر دسترسی داشته باشین، میتونید از اکانت های بازی قرار داده شده برای فروش استفاده کنید و یا آیتم های درون برنامه ها مثل جم(gem) ، اسکین(skin)  و یا سکه را خریداری کنید و یا برای فروش بگذارید.
گیمباز، دیوار بازی و کنسول ویژه گیمرها است.
در گیمباز خرید و فروش آسان و با امنیت را تجربه کنید. راستی یه خبر دیگه اینکه اگر کار با گوشی برای شما دشوار هست میتونید به سایت گیمباز به آدرس برید و از این طریق به امکانات اپلیکیشن دسترسی داشته باشید.
شما میتونید با استفاده از اشتراک گذاری، آگهی خود و یا آگهی های دیگر را در شبکه های اجتماعی برای دوستان خودتون ارسال کنید.
برخی مزایای گیمباز:

  • درج رایگان آگهی
  • دارای دسته بندی های متنوع
  • راحتی و سادگی استفاده از برنامه
  • بک برنامه تخصصی برای گیمرها
  • پرطرفدارترین برنامه خرید و فروش بی‌واسطه گیمینگ در ایران

شما میتوانید از طریق زیر به گیمباز دسترسی داشته باشید:

چطور میتوانید با استفاده از سامانه ارسال پیامک مخاطب هدف خود را پیدا کنید؟

چطور میتوانید با استفاده از سامانه ارسال پیامک مخاطب هدف خود را پیدا کنید؟

il_b7.jpg

در این مقاله برخی از بهترین شیوه های بازاریابی از طریق سامانه ارسال پیامک، برای دسترسی به مخاطبان هدف را معرفی میکنیم.

ارائه ارزش واقعی با کمک سامانه ارسال پیامک

از آنجا که درسامانه ارسال پیامک، شما به مخاطبان هدف خود در سطح بسیار شخصی دست می یابید، ارزش یک کمپین بازاریابی پیامکی بالاتر از همه چیز است.

برای مخاطبانتان ارزش قائل شوید. مخاطبان دوست دارند اطلاعاتی از وبسایت شمابه دست بیاوردن که به راحتی در هر رسانه ای قابل دسترسی نیست.

ایجاد یک ارزش پیشنهادی که منحصر به فرد باشد، برای مخاطبان جذاب ترین گزینه است.

از دید مشتری به مسائل نگاه کنید.

اگر قصد دارید از سامانه ارسال پیامک به عنوان یک ابزار بازاریابی استفاده کنید، در مرحله اول ر باید تلاش کنید تا مشتریان خود را درک کنید.

سعی کنید آنچه را که از شما و متون شما انتظار دارند،برای مخاطبانتان ارسال کنید.

با استفاده از سامانه ارسال و دریافت پیامک ارائه پیشنهادات سودمند به  مشتریان رضایت آن ها را جلب کنید.

انگیزه هایی مثل این، باعث خواهد شد که آن ها احساس ارزشمندی کنند. از آنجایی که بازاریابی با سامانه ارسال و دریافت پیامک یک امر مبتنی بر اجازه است و کاربر باید آن را انتخاب کند،باید چنین پیشنهاد های منحصر به فردی را از طریق ارسال پیامک ارائه دهید که نتوانند آن ها را رد کنند!

احساس فوریت را با سامانه ارسال پیامک، بیان کنید.

با استفاده از سامانه ارسال پیامک به منظور ایجاد یک فوریت در متون پیامک خود، می توانید نتایج بهتر و یا اطلاعات در اسرع وقت به دست آورید.

به عنوان مثال، یک تاریخ انقضا ساده، مشترکین شما را تشویق می کنند تا سریع تر پاسخ دهند یا سریع تر عمل کنند.

در پایان پیام خود، تاریخ انقضاء را قرار دهید، “پیشنهادات به پایان می رسد در تاریخ 5 مرداد. عجله کن! ” و ببینید که این روش در ذهن مخاطب شما نقش دارد و آن ها سریع تر عمل می کنند.

ایجاد احساس فوریت از طریق متون شما بسیار مهم است. در استفاده از سامانه ارسال پیامک از آنجا که شما تنها نیستید، شرکت های دیگری در صف وجود دارد که از ارسال پیامک استفاده می کنند.

بنابراین اگر شما نمی توانید حس اضطراب ایجاد کنید، پیام های شما فقط به یک دسته دیگر متون تبدیل می شوند، غیرقابل مشاهده شده و نادیده گرفته خواهند شد.

در سامانه ارسال پیامک از متون شخصی سازی شده استفاده کنید.

از آنجا که پیامک بسیار شخصی تر از یک ایمیل مستقیم است، شخصی سازی متون در سامانه ارسال پیامک باعث توجه مشترکین می شود.

مشتریان مورد نظر به طور مستقیم به آن ها پاسخ می دهند، بنابراین هر زمان که می توانید از نام مخاطبان در متن پیامک استفاده کنید.

این کار باعث میشود که یک حس متفاوت بودن به مخاطباتن دست بدهد و احساس کند از طرف اجتماعی که به او اهمیت میدهد مورد خطاب قرار گرفتته است.

آن ها را بیشتر با متون مربوطه بر اساس ترجیحات خود آن ها مورد هدف قرار دهید؛ بنابراین متن شما میتواند غیر رسمی باشد تا مخاطب بیشتر احساس امنیت و راحتی داشته باشد.

از مناسبت ها برای ارتباط با مخاطبان استفاده کنید.

یک تبریک ساده میتواند به راحتی مخاطب را هیجان زده کند.

با استفاده از سیستم مدیریت مشتریان پنل های پیامکی، میتوانید با زمان بندی مشخص، در تمام مناسبت ها از این قابلیت استفاده کنید.

احساس رضایت مندی مشتریانی که در مواقع احساسی در کنارشان هستید به مراتب بالاتر است.

با احتیاط از سامانه ارسال پیامک استفاده کنید.

امروزه انواع تبلیغات هدفمند و غیر هدفمند برای افراد زیادی ارسال میشود، که اصطلاحا تماما اسپم هستند و با بمباران تبلیغاتی باعث ایجاد نارضایتی میشوند.

مخاطبان زیادی هستند که به محض این که متوجه میشوند که پیامکی که دریافت کردند به کارشان نمیاید، نام مجموعه را به عنوان اسپم در ذهنشان ذخیره میکنند!

بزرگترین خطر برای یک کسب و کار این است که از دید مشتریان، به عنوان یک کاراکتر بی توجه به علایق و حریم خصوصی مخاطبان به نظر بیاید.

اگر از مزایای داشتن شماره تماس شخصی مشتری استفاده نادرست کنید، مطمئناً خود را در پایان خط قرار می دهید. به یاد داشته باشید بازاریابی با سامانه ارسال پیامک یک ابزار بسیار قدرتمند است که می توانید برای افزایش تعامل با مشتری و فروش استفاده کنید.

مشتریانتان را دسته بندی کنید.

با استفاده از نرم افزار sms و ابزار مناسب، اتوماسیون در نوک انگشتان ما قرار دارد. شما نیازی به سرمایه گذاری زیاد و زمان زیاد ندارید، فقط برنامه ها را با نرم افزار sms برنامه ریزی کنید و مدیریت کنید.

با استفاده از سامانه ارسال پیامک  میتوانید مخاطبان را به  دسته بندی های مختلف تقسیم کنید برای مثال :

مشاغل و اصناف  تمام استان های کشور…

محله ها و مناطق مختلف در استان ها و شهرها…

تفکیک از طریق کد پستی

پیش شماره تلفن همراه

سن و جنسیت و …

با کمک سامانه ارسال و دریافت پیامک، می توانید از روی شماره تلفن، مخاطبان را آنالیز و دسته بندی کنید و بعد از گروه بندی مخاطبان هدف به عنوان پرسونا برای آن ها پیامک ارسال کنید.

تعرفه ارسال پیامک را مقایسه کنید.

تعرفه ارسال اس ام اس  تبلیغاتی بسیار کم تر از سایر روش های بازاریابی می باشد.

استفاده از سامانه ارسال پیامک و همچنین قابلیت ارسال پیامک انبوه، برای مشاغل یکی از به صرفه ترین و بسیار کم هزینه ترین ابزار برای تبلیغات کسب و کار خواهد بود.

این روش مطمئناً یکی از روش هایی است که به مراتب هزینه کم تری نسبت به سایر روش های تبلیغاتی دارد، بنابراین با فراق آسوده میتوانید سامانه ارسال پیامک برای توسعه و ارتقاءکسب وکار خود استفاده کنید.

نقاشی ساختمان یک ایده ساده برای تغییر دکوراسیون

نقاشی ساختمان یک ایده ساده برای تغییر دکوراسیون

اگر به دنبال یک روش ساده و اجرایی برای رسیدن به تغییرات اساسی و زودهنگام در بازسازی منزل هستید، نقاشی ساختمان یک سبک کاربردی بسیار مناسب استنقاشی ساختمان با رنگ‌ها و سبک‌های جدید شرایط را برای ایجا هماهنگی در بخش‌های مختلف ساختمان و رسیدن به یک دکوراسیون خاص فراهم آورده است.

نقاشی ساختمانبا استفاده از ابزار‌هایی مثل غلطک، قلمو، اسفنج و پارچه و ایجاد طرح‌های جدید بر روی دیوار، سقف و قسمت‌های دیگر اتاق‌ها قابل اجرا می‌باشد. انتخاب رنگ‌های سرد و گرم و همین طور تلفیق آنها در تکنیک‌های جدید نقاشی ساختمان سبب علاقمندی بیشتر افراد به رنگ آمیزی بخش‌های مختلف در بازسازی ساختمان شده است.

mms0_s1.jpg

 

کیفیت مطلوب نقاشی ساختمان و به کارگیری تکنیک‌های مناسب در رنگ آمیزی قسمت‌های مختلف منزل مستلزم استفاده از نقاشان متخصص می‌باشد. با ثبت سفارش در سایت و اپلیکیشن "خدمت از ما" امکان دسترسی آسان به بهترین نقاشان ساختمان در کوتاهترین زمان ممکن برای شما فراهم شده است.

 

طرح نقاشی ساختمان در بخش‌های مختلف

نقاشی ساختمان کاری کاملا تخصصی و حساس است که در بیشتر مواقع نقش مشاوره‌ای برای هماهنگی قسمت‌های مختلف یک ساختمان را ایفا می‌کند. یک نقاش حرفه‌ای علاوه بر داشتن اطلاعات کامل و تخصصی در زمینه رنگ آمیزی ساختمان باید به فنون طراحی و دکوراسیون داخلی نیز آشنا باشد.

استفاده از رنگ‌های مناسب در بخش‌های مختلف، ایجاد هماهنگی بین دکوراسیون داخلی و رنگ انتخابی(پتینه کاری، بلکا و اطلاعات کافی در خصوص روانشناسی رنگ‌ها و ...) برای ساختمان، قدرت تشخیص و انتخاب رنگ‌های مختلف برای نقاشی ساختمان مدرن و ... از مهترین ویژگی‌هایی است که یک نقاش ساختمان برای اجرای طرح نقاشی ساختمان باید داشته باشد.

 

دسترسی به چنین افرادی با سابقه کاری مناسب برای نقاشی ساختمان برای تمامی افراد به یک اندازه آسان نبوده و گاها انتخاب اشتباه با نتیجه نامطلوب و پرداخت هزینه نامتعارف همراه بوده است. بازار آنلاین "خدمت از ما" با هدف سهولت بخشیدن به دسترسی افراد به نقاشان متخصص در این زمینه شرایط ثبت سفارش رایگان در اپلیکیشن و سایت خود را فراهم آورده است.

انتخاب یک رنگ مناسب برای نقاشی ساختمان

انتخاب رنگ مناسب برای قسمت‌های مختلف ساختمان از دیگر نکاتی است که علاوه بر سلیقه شخصی افراد به تخصص و مهارت نقاش ساختمان بستگی دارد. رنگ مناسب دیوار و سقف ساختمان، درب و پنجره‌ها، کابینت آشپزخانه، فضای بالکن و اتاق‌های مختلف از نظر نوع رنگ و تم آن قابل انتخاب است.

راهنمای انتخاب رنگ بر اساس روانشناسی رنگ‌ها این امکان را برای شما فراهم می‌آورد که با استفاده از خواص هر رنگ بهترین نقاشی را برای ساختمان و منزلتان در نظر بگیرید. رنگ پوششی بلکا، رنگ شبه پتینه، رنگ اکریلیک و همین طور رنگ‌های پلاستیک و روغنی وابسته به قابل شستشو و غیر قابل شستشو بودنشان در اتاق‌های مختلف قابل استفاده هستند.

انتخاب رنگ‌های آرام بخش و سرد برای پذیرایی و اتاق‌های نشیمن، انتخاب رنگ سفید بعنوان پس زمینه برای استفاده از رنگ‌های دلخواه در آشپزخانه و پذیرایی و اتاق خواب، و رنگ‌های شاد برای تزیین و رنگ آمیزی اتاق کودکان و .... ایده‌های جذاب در رنگ آمیزی و نقاشی ساختمان است.

هزینه رنگ آمیزی و قیمت نقاشی ساختمان

پس از انتخاب رنگ در نقاشی ساختمان مهمرین عاملی که در هنگام سفارش خدمات نقاشی مورد بررسی قرار می‌گیرد قیمت اجرای این کار است. قیمت نقاشی ساختمان بر اساس مواردی مثل متراژ و مساحت ساختمان، نوع رنگ، تعداد اتاق‌ها، نیاز به زیرسازی و بتونه کاری و کیفیت رنگ و ابزار آلات نقاشی ساختمان تعیین می‌شود.

امکان استعلام قیمت رایگان پس از ثبت سفارش در اپلیکیشن و سایت "خدمت از ما" و برقراری ارتباط با کارشناسان و نقاشان ساختمان برای کاربران وجود دارد. پس از مشاهده پروفایل و پیشینه کاری افراد و با توجه به میزان رضایت کاربران قبلی بهترین متخصصان و نقاشان را از طریق "خدمت از ما" برای نقاشی ساختمان خود انتخاب کنید.

 

برآورد قیمت نقاشی ساختمان با کارشناسی محل نقاشی و بر اساس نوع درخواست افراد بصورت تخمینی صورت می‌گیرد. در این میان سختی کار و اضافه شدن درخواست‌ها در حین پروژه نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان بر قیمت نهایی این کار تاثیر مستقیم دارد.

  

Painting a building is a simple idea to change the decoration

If you are looking for a simple and practical way to achieve fundamental and early changes in home renovation, building painting is a very practical style. Painting the building with new colors and styles has provided the conditions for coordination in different parts of the building and achieving a special decoration.

Painting the building can be done using tools such as rollers, brushes, sponges, and cloth and creating new designs on the walls, ceiling, and other parts of the rooms. The choice of cold and warm colors, as well as their combination in new building painting techniques, has made people more interested in painting different parts of the building.

The desired quality of building painting and the application of appropriate techniques in painting different parts of the house requires the use of expert painters. By registering an order on the site and the "Service from Us" application, you have easy access to the best building painters in the shortest possible time.

 

Painting plan of the building in different sections

Building painting is a very specialized and sensitive work that in most cases plays the role of consulting to coordinate the different parts of a building. In addition to having complete and specialized information in the field of building painting, a professional painter should also be familiar with interior design and decoration techniques.

Using appropriate colors in different parts, creating harmony between interior decoration and the chosen color (patina, Belka, and enough information about the psychology of colors, etc.) for the building, the ability to recognize and choose different colors for painting a modern building and ... One of the most important features that a building painter must have to execute a building painting plan.

Access to such people with good work experience in painting a building has not been equally easy for all people, and sometimes the wrong choice has been accompanied by an unfavorable result and an unusual payment. "Online Service" online market has provided the conditions for registering free orders in its application and site with the aim of facilitating access to people specializing in this field.

 

Choose a suitable color for painting the building

Choosing the right color for different parts of the building is another point that in addition to personal taste depends on the expertise and skill of the building painter.

The appropriate color of the walls and ceiling of the building, doors, and windows, kitchen cabinets, balcony space, and different rooms can be selected according to the type of color and its theme.

A color selection guide based on the psychology of colors allows you to use the properties of each color to consider the best painting for your building and home. Belka coating paint, patina-like paint, acrylic paint, as well as plastic and oil paints depending on their washability and non-washability can be used in different rooms.

Choosing soothing and cool colors for the living room and living room, choosing white as a background to use the desired colors in the kitchen, living room and bedroom, and happy colors to decorate and paint the children's room, etc. Attractive ideas in color Painting and painting of the building.

 

The cost of painting and the price of painting a building

After choosing the color in the painting of the building, the most important factor that is considered when ordering painting services is the price of this work.

The price of building painting is determined based on such things as the area and area of ??the building, the type of paint, the number of rooms, the need for substructure and putty, and the quality of paint and building painting tools.

It is possible for users to inquire about the free price after registering the order in the application and the "Service from Us" site and to contact the building experts and painters.

After viewing the profiles and work history of people and according to the level of satisfaction of previous users, select the best specialists and painters to paint your building through "Serve Us".

The price of painting a building is estimated with the expertise of the painting site and based on the type of request of individuals.

Meanwhile, the difficulty of the work and the addition of requests during the painting and painting project of the building have a direct impact on the final price of this work.

 

منبع: https://canvas.spu.edu/eportfolios/513/Home/khedmatazma