کتاب ما این‌طوری زندگی می‌کنیم

کتاب ما این‌طوری زندگی می‌کنیم

1olb_k4.jpg

کتاب ما این‌طوری زندگی می‌کنیم کتابی است برای کودکانی که می‌خواهند از زندگی هم‌سن‌وسال‌های خود در نقاط دیگر دنیا بیشتر بدانند. مت لموث در کتاب ما این‌طوری زندگی می‌کنیم یک روز از زندگی هفت کودک در کشورهای مختلف ازجمله ایران را به تصویر کشیده است و تفاوت سبک زندگی‌، فرهنگ و اهمیت این تفاوت و شباهت‌ها را به کودک می‌آموزد.

کتاب ما این‌طوری زندگی می‌کنیم پنجره‌ای است به روی سنت‌های متفاوت مردم و آینه‌ی تجربیات مشترکشان. برگردان فارسی این اثر با ترجمه‌ی سحر ترهنده و از انتشارات طوطی در دسترس علاقه‌مندان قرارگرفته است.

یک روز هفت کودک

بیایید یک روز از زندگی‌مان را با هفت کودک دیگر شریک شویم. کیان از ایران، اولگ از روسیه، کای از ژاپن، ریبالدو از پرو، دافین از اوگاندا، آنانیا از هند و رومئو از ایتالیا به ما می‌گویند که برای صبحانه چه می‌خورند، چه می‌پوشند، چگونه به مدرسه می‌روند،‌ چه بازی‌هایی می‌کنند، چه چیزهایی یاد می‌گیرند و چگونه به دیگران کمک می‌کنند.

کیان در ایران صبح‌ها نان بربری، نیمرو، گردو و پنیر می‌خورد. کای در ژاپن سوپ میسو، برنج و فوکیاک، ماهی کبابی و یک پر پرتقال می‌خورد. در پرو، روسیه و هند، مردم ژاکت، تی‌شرت، بلوز، شلوار یا دامن پلیسه با کراوات و یا کمربند می‌پوشند و بعضی‌اوقات کارت شناسایی هم گردنشان می‌اندازند و کفش یا کتانی پا می‌کنند. دافین راه خانه تا مدرسه را با دوستانش پیاده طی می‌کند و رومئو در ایتالیا با اتوبوس به مدرسه می‌رود.

ما این‌طوری زندگی می‌کنیم را بخوانید تا بدانید چه چیز این هفت کودک را با یکدیگر متفاوت می‌کند و چه چیزی آن‌ها را به هم پیوند می‌دهد.

برخی انتقادات وارد بر کتاب و پاسخ به آن‌ها

شاید ازنظر برخی این انتقاد به کتاب وارد باشد که تنوع خانوادگی در کتاب در نظر گرفته نشده است؛ تمام کودکانی که در کتاب هستند یک مادر و یک پدر دارند و در خانواده‌ای کامل زندگی می‌کنند. در جواب این دست انتقادات باید گفت که هدف از تألیف کتاب ما این‌طوری زندگی می‌کنیم آن نیست که کودک خود و شرایط خود را در آن ببیند؛ هدف این کتاب آن است که کودک را با انواع سبک زندگی کودکان دیگر آشنا کند و تجربه و دانشی به او بدهد که پیش از آن نداشته است.

گمان نمی‌کنم کسی در چنین کتابی انتظار داشته باشد دو پدر و یا مادر همجنسگرا کودک را بزرگ کنند؛ به‌خصوص آنکه این مسئله در حداقل یکی از کشورهایی که در کتاب ذکرشده مجازات زندان به دنبال دارد؛ اما در نظر گرفتن خانواده‌ای با پدر یا مادر مجرد می‌توانست انتخاب خوبی باشد؛ اما باید این نکته را در نظر گرفت که تمام خانواده‌هایی که در کتاب از آن‌ها صحبت شده خانواده‌هایی واقعی هستند که احتمالاً بیشتر از دیگران خواستار شرکت در برنامه بوده‌اند.

مطالعه‌ی این کتاب و آشنایی با این کودکان و زندگی‌هایشان چنان لذت‌بخش است که خواننده آرزو می‌کند ای‌کاش از کشورها و کودکان بیشتری صحبت می‌شد؛ به‌طور مثال از قاره‌ی اقیانوسیه ابداً حرفی نیامده است و صد در صد آشنایی با خانواده‌ای اهل کانادا یا آلاسکا برای کودک جذاب می‌بود.

گزینه‌ای مناسب برای آشنایی کودک با فرهنگ‌های گوناگون

اگر با کتاب کودکانی درست شبیه من (Children Just Like Me) آشنایی داشته باشید خواهید دید که کتاب ما این‌طوری زندگی می‌کنیم تا حد زیادی به آن شبیه است؛ تنها آنکه در این اثر به‌جای استفاده از عکس، نقاشی‌های زیبایی آورده شده و نویسنده سعی دارد به یک روز کاملاً معمولی در زندگی این هفت کودک بپردازد و به خواننده نشان دهد هرکدام از آن‌ها چه می‌خورند، چه یاد می‌گیرند، چه بازی‌هایی می‌کنند و حتی چگونه می‌خوابند!

در انتهای کتاب هم عکس واقعی افراد آورده شده است که دیدنش خالی از لطف نیست. نکته‌ی مثبت دیگر آنکه لغت‌نامه‌ی مختصری در انتها آورده شده که به کودک کمک می‌کند معنی لغات و اصطلاحات نا‌آشنا را بداند.

بله این کتاب مخصوص بچه‌هاست؛ اما تضمین می‌کنم برخی قسمت‌های کتاب هست که حتی بزرگ‌سالان را نیز شگفت‌زده می‌کند. تفاوت ساعت صرف شام و خوابیدن در کشورهای گوناگون جالب است. یکی دیگر از بخش‌های جالب کتاب آشنایی با غذاها و عادات غذایی گوناگون است؛ یک کودک در پرو حتی اجازه دارد قهوه بنوشد!

پرداختن به تفاوت‌های سیستم آموزشی نیز بعد جالب دیگری از این کتاب است؛ به‌عنوان‌مثال کودکان در ژاپن درس اخلاق دارند و در هند به دانش‌آموزان ارزش‌های خاصی یاد داده می‌شود.

اثری سرگرم‌کننده و آموزنده برای کودک

آثاری که در حوزه‌ی کودک تألیف یا ترجمه می‌شوند باید جدای از فراهم کردن سرگرمی حاوی پیامی ارزشمند باشند. کتاب ما این‌طوری زندگی می‌کنیم کتابی است که هردوی این ویژگی‌ها را دارد. پیامی که نویسنده سعی دارد به کودک مخاطب خود منتقل کند آن است که همه‌ی ما هرچقدر هم که با یکدیگر متفاوت باشیم، شب‌ها زیر یک آسمان می‌خوابیم.

این کتاب برای استفاده در کلاس‌های درس، مهدکودک‌ها و پیش‌دبستانی‌ها و برای کودکانی که شیفته‌ی دانستن درباره‌ی این دنیا هستند گزینه‌ی مناسبی است.

خرید کتاب ما این‌طوری زندگی می‌کنیم

نگاهی به خرید و قیمت لوازم استوک سوناتا اصفهان

 بازار خرید و فروش لوازم استوک در شهر اصفهان بسیار پر تقاضا و همینطور پر تلاطم می باشد. در هر سمتی چه خریدار و یا فروشنده افراد به نکاتی توجه کرده و آن را جزو موارد مهم برای خرید یا فروش به شمار می آورند. برای خرید لوازم استوک سوناتا اصفهان هم خریداران یا فروشندگان به همین شکل عمل می کنند. باید توجه کرد که در این سال ها استفاده از لوازم استوک سوناتا در میان مردم و خریداران روند رو به رشدی به خود گرفته است.

بررسی لوازم استوک سوناتا اصفهان

 خودرو سوناتا ساخت شرکت هیوندا و یکی از خودروهای محبوب خریداران می باشد که در سال های اخیر فروش خوبی را تجربه کرده است.

 این خودرو دارای شکلی زیبا و تاثیر برانگیز است که خریداران را به خود جذب می کند و البته چنین خودروی زیبا و مدرنی قیمت بالایی را نیز دارد.

 اما بالا بودن قیمت خودرو سوناتا باعث نشده تا کسی از خرید آن صرف نظر کند بلکه تولید این خودرو سال ها است که ادامه داشته و همچنین نیز سود بسیاری را برای شرکت هیوندا به ارمغان آورده است.

 استفاده از این خودرو در ایران و به خصوص در شهر اصفهان نیز رواج داشته و به مراتب نیاز به قطعات نو و لوازم استوک سوناتا اصفهان وجود دارد. مراکز فروش زیادی برای خرید لوازم استوک سوناتا اصفهان در این شهر موجود می باشند اما همه آن ها دارای ویژگی های استاندارد محصولات نیستند.

 خرید لوازم استوک سوناتا اصفهان یک راه به صرفه اقتصادی برای کسانی است که می خواهند با پرداخت کمترین هزینه، محصولی با بیشترین کیفیت را خریداری نمایند.

کیفیت و ساختار لوازم استوک سوناتا اصفهان

 لوازم و قطعات یدکی و یا استوک خودرو سوناتا در صورت اصل بودن همگی در کشور کره جنوبی تولید شده و سپس به دیگر نقاط جهان ارسال می شوند.

 لوازم استوک سوناتا اصفهان نیز به همین شکل اگر اصل باشند شکی نیست دارای کیفیت بالایی هستند و خریداران نباید نگران استوک بودن این قطعات باشند.

 لوازم استوک سوناتا اصفهان دارای ساختار و استقامت بسیار زیادی هستند و با توجه به این دو عناصر باید گفت تفاوت کمی بین لوازم استوک و قطعات نو خودرو سوناتا وجود دارد.

 شرکت هیوندا بر روی ساختار محصولات خود تاکید ویژه ای دارد و آن ها را با بهترین مواد و متریال تولید می کند تا هر چه بیشتر کیفیت موجود بر خودروهایش را بهتر کند.

 بالا بودن کیفیت خودروهای شرکت هیوندا موتور باعث می شود تا این شرکت بتواند از رقبای خود پیشی گرفته و سهم بیشتری از بازار را برای خود کند.

toz7_x12.jpg

خرید و قیمت لوازم استوک سوناتا اصفهان

کارایی لوازم استوک سوناتا اصفهان

 لوازم استوک سوناتا اصفهان دارای همان استاندارد های عنوان شده شرکت هیوندا می باشند و بسیاری از آن ها با داشتن کیفیتی برابر با کیفیت لوازم نو می توانند جایگزین بسیار مناسبی برای قطعات جدید باشند.

 لوازم استوک سوناتا اصفهان برای کسانی که در شهر اصفهان زندگی می کنند و قصد تهیه و خرید محصولاتی با قیمت کم اما کارآمد را دارند بسیار مناسب می باشند.

 لوازم استوک سوناتا اصفهان با داشتن ویژگی هایی از قبیل برخورداری از قیمت خوب و ساختاری محکم به سرعت و پس از سال ها به محصولات مورد علاقه مصرف کنندگان و خریداران بدل شده اند.

 افراد متقاضی برای خرید لوازم استوک سوناتا اصفهان باید با احتیاط و تحقیق در رابطه با محصول مورد نظر خود جلو بروند تا خیال خود را از یک خرید مطمئن راحت سازند.

 استفاده از لوازم خوب و با کیفیت باعث می شوند تا خودرو ها عملکرد بهتری از خود نشان دهند و سطح خطا را در خودرو کاهش داده تا رانندگی امن و بی خطری را برای راننده و سرنشینان خودرو به ارمغان بیاورند.

              

خرید و قیمت لوازم استوک سوناتا اصفهان

 در هر حال استفاده خریداران از لوازم با کیفیت حق طبیعی آن ها است و می توان گفت بیشتر شرکت های خودرو سازی یا قطعه سازی برای جلب رضایت و اعتماد مشتریان خود دست به تولید و ساخت قطعات با کیفیت می زنند.

قیمت لوازم استوک سوناتا اصفهان

 با توجه به کیفیتی که قطعات و لوازم استوک سوناتا اصفهان دارند طبیعی است که قیمت آن ها بالا باشند اما جای نگرانی نیست. با توجه به عملکرد دولت و اصناف فعال در این بازار، قیمت گذاری لوازم استوک سوناتا اصفهان با رعایت نکات استاندارد انجام شده است.

 البته خریداران می توانند در بازار با قیمت های متفاوتی رو به رو شوند آن هم به دلیل اینکه بعضی قطعات خاص را خود فروشندگان قیمت گذاری می کنند و به فروش می رسانند.

 در واقع هر چه یک قطعه تمیز تر و سالم تر باشد قیمت آن هم به مراتب بالا می رود. خرید لوازم استوک سوناتا اصفهان دارای توجیه اقتصادی برای خریداران هستند، چرا که نسبت به لوازم نو و جدید خودرو سوناتا از قیمتی بسیار کمتری برخوردار می باشند.

 اما باید توجه داشت شاید قیمت لوازم استوک سوناتا اصفهان نسبت به دیگر قطعات کمتر باشند اما کیفیت آن ها به هیچ عنوان کم نیست، در واقع شما در بازار می توانید هر گونه محصولی را با هر کیفیتی که بخواهید پیدا کنید.

 لوازم استوک سوناتا اصفهان از دوام و ساختار خوبی برخوردار هستند و همین مسئله بر قیمت لوازم تاثیر می گذارد.

 

خرید و قیمت لوازم استوک سوناتا اصفهان

چند نکته برای خرید لوازم استوک

 همیشه خریداران باید به خاطر داشته باشند که قطعات مورد نیاز خود را از فروشگاه های شناخته شده و با اعتبار خریداری نمایند.

 خریداران باید قبل از خرید لوازم استوک سوناتا اصفهان گارانتی را محصولات را بررسی کرده و از آن اطمینان حاصل بفرمایند تا بعد از خرید و در صورت بروز هر گونه ایرادی بر محصول دیگر مشکلی برای خریدار پیش نیاید.

 در صورت پیدا کردن هر گونه زدگی یا رنگ پریدگی بر روی قطعه استوک از خرید آن محصول خودداری کنید چون حتی یک قطعه کوچک می تواند به راحتی خرابی های بزرگی ایجاد کند. اگر افراد خرید خود را به صورت اینترنتی انجام می دهند باید به تصاویر قطعه مورد نظر بسیار توجه کنند.

 همچنین شما می توانید برای دریافت آخرین اطلاعات یا خرید لوازم یدکی هیوندای بر روی لوازم یدکی هیوندای در اصفهان کلیلک کرده و از آخرین اخبار مطلع شوید.

نکات مهم در نصب شیرآلات بهداشتی

نکات  مهم در نصب شیرآلات بهداشتی

 

قطع کننده و وصل کننده های جریان آب که در انتهای لوله های آب مجتمع قرار دارند و وظیفه ی تنظیم و ترکیب و توزیع آب گرم و سرد را برعهده دارند، شیرآلات در طرح ها و انواع مختلفی در آشپزخانه، سرویس های بهداشتی حمام و توالت و سایر مکان های مورد نیاز نصب می گردند.

 

از اقسام قدیمی و جدید شیرآلات میتوانیم به  نوع ساده، کلاسیک، پدالی، چشمی و اهرمی را نام برد که هریک بسته به انتخاب شما در رنگ و ظاهر و نمونه های مختلف با قیمت ها و مزایا و معایب مخصوص به خود وجود دارند و همچنین برندهای مختلف ایرانی و خارجی از شیرآلات در بازار موجود می باشند.

 

h951_image1.jpg 

 

شیرآلات چشمی به دلیل مزیت هایی که دارند و جدید بودنشان بسیار مورد توجه قرار دارند.

آلیاژهای شیرآلات از جنس فلز برنج و سرب خشک می باشند که روکش آنها متفاوت  و مختلف است، روکش های به کار رفته معمولا از جنس برنز، مس، استیل و برنج می باشند.

 

 

 

یکی از خدمات ما عرضه وسایل کاربردی و تخصصی ساختمانی و شیرآلات می باشد، برای اطلاعات بیشتر و دیدن نمونه های بیشتر به سایت چلونگر سر بزنید.

 

 

 

?- ارتفاع نصب شیرآلات بهداشتی

 

متاسفانه بسیاری از نصاب ها به ارتفاع مجموعه شیرآلات بهداشتی توجه خاصی ندارند. غافل از اینکه ارتفاع کم باعث مشکلاتی در ستون فقرات و گردن می شود. زیرا بلند بودن و یا کوتاه بودن محل نصب شیرها برای افرادی که مرتبا با آنها سر  و کار دارند باعث می شود یا زیاد خم شوند و یا در دسترسی مشکل داشته باشند.

 

به همین دلیل یکی از بیشترین  سئوالاتی که همواره پرسیده می شود ارتفاع نصب شیرآلات بهداشتی و تجهیزات حمام و توالت و…. می باشد. این موضوع تا جایی اهمیت دارد که اگر به خوبی استاندارد مورد نیاز رعایت نشود می تواند در آینده مشکلات نصب و همچنین دکوراسیون خانه را نیز به همراه داشته باشد.



 

آنچه که اهمیت دارد این است که در زمان لوله کشی آب استاندارد های تعبیه شیرآلات بهداشتی در نظر گرفته شده باشد. از این نظر که امروزه با طراحی صفحه هایی استاندارد برای جانمایی شیر ها کار تعبیه مکان شیر ها راحت تر شده خیلی از نظر فاصله در نظر گرفته شده برای شیر های پیسوار و یا رادیاتور ها و … نگرانی نداریم.

 

این صفحات در اندازه های مناسب تولید می شوند و تنها کافی است که سر لوله ها با اتصالات نصب شیرها به این صفحات اتصال داده شوند تا استاندارد فواصل از نظر باز بودن و یا پهنا رعایت شود. این صفحات در اندازه های ?? سانتی ، ?? سانتی ، ?? سانتی و ? سانتی طراحی می شوند که هر کدام برای نصب شیر ها در فواصل مشخص کاربرد دارند.

 

بطور مثلا برای نصب شیرهای پیسوار فاصله ?? سانتی متری از دیوار استاندارد است که با نصب زانوهای شیر های پیسوار بر روی این صفحات و نصب لوله ها به این شیرها مشکل اندازه دهانه مرتفع می شود و تنها کافی است بصورت تراز بر روی دیوار نصب شود. از صفحات ?? سانتی متری برای رادیاتور ها و حوله خشک کن استفاده می شود و از صفحات ? سانتی متری برای شیرهای تکی.

 

با انتخاب این صفحات شابلونی اطمینان پیدا می کنیم که فواصل نصب شیرآلات به خوبی رعایت شده اند.

 

برای دیدن نمونه های مختلف شیر آلات بهداشتی و کالاهای کاربردی ساختمانی به سایت چلونگر سر بزنید.

 

فروشگاه اینترنتی چیست؟

فروشگاه اینترنتی چیست؟

 

به سایت ها و شرکت هایی که کالاها یا خدمات خود را به صورت آنلاین و در فضای اینترنت به فروش می رسانند، فروشگاه اینترنتی می گویند اما توجه داشته باشید که در این مقاله ما 11 سایت خرید آنلاین کالای فیزیکی را مورد بررسی قرار می دهیم یعنی تنها سایت هایی که کالای فیزیکی به فروش می رسانند و برای فروشگاه هایی که خدمات اینترنتی عرضه می کنند مطلبی جدا منتشر خواهیم کرد.

فروشگاه اینترنتی چیست و چگونه کار میکند؟ | CGR 

در این مقاله سعی کرده ایم فروشگاه ها را بر اساس فاکتورهای مختلفی مورد بررسی قرار دهیم ، برخی از این فاکتورها شامل: میزان خلاقیت در کار ، نوآوری های عرضه شده، میزان بازدید کنندگان از سایت، تجربه کاربری، تجربه های خوب و بد خرید، روش های بازاریابی و موارد مختلفی دیگر که حدی که قابل بررسی باشد، هستند. ما با استفاده از فاکتورهایی که عرض کردیم سعی کرده ایم بهترین فروشگاه های اینترنتی ایران را در این مطلب لیست کنیم.

ویژگی های یک فروشگاه انلاین  قابل اعتماد چیست؟

 

فروشگاه های اینترنتی هر کدام ویژگی های مثبت و منفی خود را دارند، و شاید یکی از دلایلی که اشخاص تمامی خرید های خود را تنها از یک فروشگاه اینترنتی انجام نمی دهند همین موضوع باشد. در ابتدای این مقاله می خواهیم ویژگی های بهترین فروشگاه اینترنتی و یک فروشگاه آنلاین خوب و معتبر را عنوان کنیم تا در ابتدا بدانیم که بهترین فروشگاه اینترنتی باید چه ویژگی هایی داشته باشد.

 

لازم است بدانید که یکی از مهم ترین و اصلی ترین ویژگی که هر فروشگاه اینترنتی باید آن را داشته باشد این است که باید تجربه کاربری خوب و دلپذیری داشته باشد به این معنی که کاربری که از سایت بازدید می کند حتی اگر خریدی هم انجام ندهد اما حس خوبی را تجربه کند.

7 نکته‌ای که باید در هنگام انتخاب یک فضای کار اشتراکی در نظر بگیرید

7 نکته‌ای که باید در هنگام انتخاب یک فضای کار اشتراکی در نظر بگیرید

وبلاگ مقالات 7 نکته‌ای که باید در هنگام انتخاب یک فضای کار اشتراکی در نظر بگیرید

برای انتخاب فضای کار اشتراکی چه مواردی را در نظر بگیریم؟

 

چه فریلنسر باشید، چه مؤسس یک استارتاپ یا حتی مدیر یک شرکت نوپای کوچک؛ با یک حساب سرانگشتی ساده پی می‌برید که فضای کار اشتراکی بهترین محل برای انجام کار است. بعد از این کشف و شهود قطعا این سؤال برایتان پیش می­‌آید که: کدام فضای کار اشتراکی را باید انتخاب کنید؟ با وجود تعداد زیاد این نوع فضاها در شهر تهران، پیدا کردن یکی از مناسب‌ترین آنها برای شما قطعا بسیار دشوار خواهد بود. با اینحال آگاهی از برخی نکته‌ها شما را به سمت انتخاب یک فضای عالی راهنمایی می­‌کند. با ما همراه شوید تا موارد مربوط به انتخاب فضای کار اشتراکی را بررسی کنیم.

انتخاب فضای کار اشتراکی

  1. موقعیت مکانی

موقعیت مکانی بدون شک در انتخاب بهترین فضای کار از مهمترین فاکتورهای تصمیم‌گیری است. اگر در شغل خدمات هستید، باید محلی را انتخاب کنید که برای مشتریان شما مناسب باشد. شما باید مکانی را انتخاب کنید که در اولین جلسه با مشتری، بتوانید تأثیرگذاری مثبتی روی او داشته باشید. با این وجود، اگر بیشتر کارهایتان را می­توانید از راه دور انجام دهید و ترجیح می‌دهید که در مکانی آرام و ساکت کار کنید، پس باید مجموعه‌ای را انتخاب کنید که به محل زندگی شما نزدیکتر باشد.

 

 

  1. ساکنان مجموعه

برای انتخاب یک فضای کار اشتراکی در صورت امکان کسانی که هم اکنون آنجا مشغول به فعالیت هستند را بشناسید.

اگر یک فریلنسر هستید و به دنبال فرصت­های شبکه‌­سازی می‌گردید،

انتخاب یک فضای همکاری که متخصصان حرفه‌ای و کاربلد در حوزه‌های کاری مختلف آنجا حضور داشته باشند،

می‌­تواند درهای زیادی را برای ملاقات با افراد هم فکر و هم‌مسیر باز کند.

حتی اگر می‌توانید برای مدت کوتاهی آنجا حضور داشته باشید، با افراد گفتوگو کنید و ببینید که آیا می­‌توانید با آنها ارتباط برقرار کنید یا خیر.

هیچ چیز، بهتر از کار کردن در یک محیط شاد و در کنار افراد با انگیزه نیست.

  1. سهولت رفت و آمد

شاید دلیل ترک کار قبلی‌تان این باشد که وقت زیادی را برای رفت و آمد به محل کار تلف می‌­کردید.

خبر خوب این است که اکنون که برای خودتان کار می‌کنید،

می­‌توانید برای کم کردن آن زمان کسل‌کننده تدبیری بیندیشید.

شروع روز بدون ترافیک یا وسایل حمل و نقل عمومی می­‌تواند تغییرات شگفت‌انگیزی در بهره­ وری و رفاه شما ایجاد کند.

همچنین، اگر قصد استخدام کارمند دارید، محل کاری که دسترسی آسان دارد می‌تواند مزیت رقابتی شما باشد!

  1. فضای داخلی مناسب

شما کسب‌وکار خود را به تنهایی شروع کردید و این لحظه برای شما شگفت انگیز است!

زودتر از آنچه تصور می‌­کردید، نیاز به توسعه تیم پیدا کردید.

داشتن فضای اداری مناسب که به شما امکان گسترش فضای قابل استفاده را می­‌دهد

هنگام انتخاب محل کار به خاطر داشته باشید.

نیاز به تغییر محل کار به طور مداوم، می­‌تواند کمی آزار دهنده باشد.

 

 

  1. امکانات

فضای کار اشتراکی باید کلیه امکانات اساسی که فرد از محل کار خود انتظار دارد در اختیار او قرار دهد.

بسیاری از فضاهای کار اشتراکی تعهد به تأمین همه امکانات می‌دهند اما الزاما همه آنها به تعهدات خود پایبند نیستند.

به خاطر داشته باشید که یک فضای کاری کاملاً مجهز، گران خواهد بود،

بنابراین سعی کنید فضایی را انتخاب کنید که تعادل اقتصادی و هدایت شدنی آن را مختل نکند.

  1. رویدادهای تخصصی

بسیاری از فضاهای همکاری، رویدادهایی با موضوعات تخصصی و با حضور کارآفرینان موفق را به صورت هفتگی و یا ماهانه برگزار می‌­کنند.

در بسیاری از این رویدادها افراد با نفوذ و سرمایه گذاران با تجربه به عنوان مهمان حضور دارند؛

که فرصتی فوق‌العاده برای شبکه­‌سازی است.

به دنبال این فضاهای پویا باشید زیرا رشد کسب‌وکارتان و یا حتی رشد شخصی شما در این موقعیت‌ها سرعت می‌گیرد.

  1. وضعیت مالی شما

تا اینجا تمام مواردی که گفته شد با فضای کار اشتراکی گره خورده بود

اما این نکته به شما و جیبتان متصل است.

از قضا این نکته یک عامل بسیار تأثیرگذار در انتخاب فضای کار اشتراکی نیز هست.

هنگام راه‌­اندازی یک کسب‌وکار جدید، شما به دنبال کم کردن هزینه‌های جاری تا حد امکان هستید.

دیدن مبلغ اجاره ماهیانه به عنوان یک بدهی سرسام‌آور، اتفاقی تلخ برای شما و کسب‌و کار کوچکتان خواهد بود.

بنابراین مجموعه‌ای را انتخاب کنید که متناسب با بودجه شما باشد.

پارادیس هاب در شبکه های اجتماعی:

شماره دفتر کار: ???????????

آدرس دفتر کار: شعبه مرکزی: تهران، بلوار ارتش غرب، بعد از بلوار اوشان، خیابان ابوالفضل صمیع، شعبه باغ بهشت

 

https://www.linkedin.com/company/paradisehub

https://t.me/paradisehub

https://twitter.com/paradisehubir

https://www.instagram.com/paradisehub.ir