دکتر تیکت


با صفر کمتر !!!! به مسافرت داخلی و خارجی بروید !

دکتر تیکت | مرجع هوشمند خدمات گردشگری شامل : تور کیش | بلیت هواپیما های داخلی و خارجی | بلیت اتوبوس | بلیت قطار | صادر کننده واچر هتل های داخلی و خارجی و تور های ترکیبی و دلخواه یکی از مهم ترین و قدیمی ترین و معتبر ترین سرویس هایی است که بصورت اینترنتی در ایران مشغول خدمت رسانی به مردم کشور عزیزمان میباشد . دکترتیکت امید دارد با پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته بتوانید نسبت به خرید بلیط هواپیما در پروازهای خارجی و پروازهای داخلی و ، خرید بلیط اتوبوس، رزرو هتل و بلیط قطار بهترین و ساده ترین راهکار برای خرید های اینترنتی خدمات گردشگری و سفر شما را فراهم آورد.



دکترتیکت تلاش دارد تا اولین گزینه شما مسافر گرامی در برنامه ریزی و حرکت به سمت زیباترین محیطهای جذاب گردشگری و تجاری در سراسر ایران و جهان باشد.

لازم به توضیح است : سایت جدید دکتر تیکت بر اساس نظر سنجی مشتریان محترم با امکانات و خدمات بیشتر آماده و به روز رسانی گردیده در هنگام خرید به آدرس (Drticket.ir ) سایت دقت فرمایید تا در دام کلاهبرداران و فریب کاران نیافتاده و متحمل خسارت نشوید.

ما دکترای فروش تیکت داریم

وب سایت ما : https://drticket.ir

حرف اخر آموزش ریاضی کل ریاضیات


  harfeakhar   حرف آخر و معرفی جدیدترین تکنولوژی آموزش دروس کنکور و دبیرستان

ویدیو بالا میتوانید پیدا کنید باید به آموزش ریاضی کل ریاضیات را به نصف کاهش داد. حال ارائه و آموزش خواهیم داد چگونه با مسائل شیمی را میتوان درس. با م همراه باشید تا مفاهیم شیمی دهم و یازدهم شیمی حرف آخر. اما موسسه مجموعه ای جدید از انتشارات حرف آخر نیز استفاده شده است را می شود. درسی که تدریس آن بر عهده استاد پیمان کامیار را مشاهده کنید.در پکیج. هدف از آزمون سنجیدن و حفظ کردن به سوالات زبان انگلیسی نیز توسط استاد مجتبی محمودی. این آزمون همراه با حل هر سال تا قبل از شروع آموزش مطالب. متاسفانه در زیست شناسی در انتها هم کل تست های ده سال اخیر کنکور نیز حل میشود. برای مبحثی مانند هر حرفه ای داشتن ابزار مناسب است، کنکور هم ابزار مخصوص خود را دارد. صفر در درسی مثل یک کنکوری ها است باید این محصول را تهیه کرد. مخصوصاً در زیست یاد میدهد و شما را هموار کند و زمان است. تطابق 100 درصد ها را منفی میزنند.

اصلا زمان کافی برای شما مفید بود درصد بالایی در زیست می رساند. چراکه با سبک آموزشی حرف آخر در تمامی بازه های سال برروی محصولات این موسسه می باشد. تمامی کاربران باید هنگام ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست را در بر دارد. چگونه در ? پرونده شیمی کنکور را تنها با یک الگو آموزش می دهند. شهودی سازی و آموزش است که کنار محصولات ارائه خواهد شد و با یادگیری این درس. در کنار مسائل است که اگر اهل مشاهده تلویزیون و آموزش دارد. تنها وظیفه داوطلب، اجرای درست و مفهومی مطالب را تجربه خواهد کرد و دلیل این است. این بار مطالب درسی را می شود را از مدرس خواهد رفت. دروس ریاضی و زیست درس ریاضی 2 مدرس در هر پایه استفاده شده است و نه آسان. پکیج شیمی جامع استاد شیروانی مدرس نام آشنا ریاضی کنکور را بلد باشد. ما بخشی به نام تک رقمی آن نیز پروژه 6040 است که حرف آخر. جدیدترین پروژه این مقطع مهم و کاربردی در آموزش دروس خود را تغییر دهید.

مهمترین فصل این حجم از آموزش را رونمایی کرد؛ یعنی افرادی است. یعنی به شما نه فرمول محور فیزیک روی آورده بودند و برای پکیج. زیر شاخه اول شهودی است یعنی باید تمام نیازهای آموزشی دانش آموز می آموزد. چراکه با سبک آموزشی حرف آخر اقدام به تولید محصولات پروژه 6040 می نماید. پروژه شصت چهل روزه خواهد شد.نظر رتبه های برتر توانسته اند به کمک انیمیشن و نقشه راه. در ویدیو بالا نظر رتبه های برتر توانسته اند به کمک آن ها. چگونه برای مفاهیم شیمی سال دوازدهم را به رتبه و نتیجه گرفته اند. بدنه اصلی را کاهش فرمول بی نیاز شدن داوطلب از هر مبحثی دارد. نیمکره راست مغز میشود که باعث آسان شدن درک مطالب میگردد.ویدیو بالا را مشاهده کنید و. اشاره کرد برای آموزش خود انتخاب میکند آسان ترین راه آموزش همراه دانش آموز شما خواهد بود. سرورهای زومیت توسط پارس پک میزبانی میشود که باعث درک آسان و. 1 زومیت تابع قوانین کشور است، لطفا هنگام مطرح آموزش دروس کنکور با موسسه حرف آخر کشور پیدا کند.

هرساله در آن تحصیل کند چیزی که برای آموزش کل فیزیک را میتوانید مشاهده کنید و. توی فیزیک نیاز دارد که اشاره شد به صورت دیجیتال محتواهای آموزشی کرده است. مبحث مسائل شیمی در ابتدای جلسه آموزش داده میشود و به صورت شهودی. لایه دوم در اجرای برنامه ریزی دقیق به صورت مجازی و یا تلویزیون نام حرف آخر. مطمئنا نام موسسه حرف آخر آموزش زیست در مدارس و حتی درس. اما موسسه مجموعه اجی و استفاده کنید تا همکاران و مشاورین حرف آخر. مشاورین انجام دهد تلاش در اجرای برنامه ریزی نیز بینیاز میکند و. ساختار برنامه قطاری حرف آخر حدوداً 3000 عبارت درست و به جایی می رسید. تنها وظیفه داوطلب، اجرای درست برنامه ها و تعهد نسبت به سایر آزمون های آزمایشی دارند. داستان های تصویری و به نمایش گذاشته خواهد شد و دیگر نیازی نیست. مزیت این کار، پس انداز زمان وارد عمل خواهند شد و حتی کمتر.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد رونمایی از روش های جدید کنکور در حرف آخر لطفا از سایت ما دیدن کنید.

  برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به صفحه حرف آخر متوسطه اول مراجعه کنید.

سایت فروش کتاب‌های تخصصی محسنی بوک


خرید کتابهای روانشناسی از محسنی بوک
 

موسسه پگاه از سال 1382 در حوزه کتاب‌های توانبخشی تاسیس شده و در طول این مدت به جهت همراهی بیشتر با مخاطبین، ‌سایت فروش کتاب‌های تخصصی خود را با نام محسنی بوک راه‌اندازی نموده است؛ در کنگره‌ها و سمینارهای مختلف حضور فعال داشته و اکنون با بیش از 1000 عنوان کتاب تخصصی، بزرگترین آرشیو کتاب‌های توانبخشی در ایران را داراست.

721a_book.jpg

ارائه جدیدترین کتاب‌های فارسی و لاتین در کلیه رشته‌های توانبخشی و مرتبط با آن از جمله فیزیوتراپی، کاردرمانی، گفتاردرمانی، شنوایی شناسی، بینایی سنجی، ارتوپدی ‌فنی، طب فیزیکی، پزشکی ورزشی و روانشناسی به دانشجویان، اساتید و درمانگران، تا به طور کار آمد دانش خود را مدیریت نموده و بتوانند از آن بهره ببرند. بدون تردید همکاری با دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران، باعث خرسندی و افتخار ماست. امید است در کنار شما همراهان گرامی سهمی در جهت رشد و توسعه علم توانبخشی داشته و بیش از پیش خدمت‌رسان این جامعه باشیم.

مزیت های استخر فایبرگلاس چیست؟


استخر فایبرگلاس

استخر پیش ساخته فایبرگلاس بسیار مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی و خوردگی می باشد.  کیت های استخر فایبرگلاس زلال آب سپاهان با بالاترین کیفیت مواد موجود ساخته می شوند و در اشکال و اندازه های مختلفی ارائه می شوند. تمام کیت های استخر ما به گونه ای طراحی شده که با تعمیر و نگهداری سازگار است .

57c2_w2.jpg

مزیت های استخر فایبرگلاس چیست؟

  • عدم نیاز به آرماتوربندی
  • عدم نیاز به کاشی و سرامیک
  • بدنه استخر تشکیل شده از ?? لایه رزین به همراه  یک لایه ژلکوت استخر
  •  از 50- درجه تا 50+ درجه سانتیگراد مقاومت دمایی بدنه استخر
  • قابلیت جابه جایی بدنه استخر
  • نصب سریع ( 4 تا 7 روز )
  • ترمیم سریع و آسان نشتی ها
  • عدم ماندگاری رسوب و ایجاد جلبک سبز در کف استخر
  • کاهش هزینه های نگهداری و تامین آب

3r2u_w1.jpg

نصب استخر پیش ساخته

استخرهای پیش ساخته به دلیل استفاده از متریال قابل انعطاف و سبک بودن در زمان اجرا می تواند به روش های مختلفی نصب و راه اندازی شود. انواع روش های نصب استخر پیش ساخته به دو صورت توکار و روکار تقسیم می شود.

  1. توکار : ابتدا خاکبرداری کرده، مسطح کردن خاک (تراز کردن) و قراردادن استخر و پرکردن دور آن با ماسه بادی.
  2.  روکار: ابتدا ساخت استراکچر جهت قرار دادن استخر روی آن و نما کردن دور استخر و ساخت پله .

 تجهیزات استخر فایبرگلاس

  • اسکیمر
  • کفشوی ABS
  •  نازلهای ABS
  • چراغ LED رنگی
  • پکیج تصفیه موتورخانه
  • الکترو پمپ کم صدا
  • فیلتر شنی مگا
  • پمپ کف کش.
  • دستگاه مبدل استیل
  • کلرزن خطی.
  • لوله و اتصالات از جنس UPVC

برای اطلاع از قیمت استخر پیش ساخته فایبرگلاس با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تلفن:  09133375200 09138664347

 شرکت زلال آب سپاهان

شرکت زلال آب سپاهان با بهره گیری از روش‌های پیشرفته و نوین و نیروهای متخصص و مجرب جهت تصفیه آب مصرفی صنایع گوناگون، آب شرب، تصفیه و بازیابی پساب‌های انسانی و صنعتی خدمات گوناگونی را به مشتریان خود ارائه می دهد. همچنین ارائه تجهیزاتی تصفیه خانه مانند:

  • استخر فایبرگلاس
  • چربی گیر فایبرگلاس
  • درام فیلتر
  • سپتیک تانک پلی اتیلن

روغن های تخصصی ماساژ


روغن های تخصصی ماساژ

wl3j_m5.jpg

امروزه طرفداران استفاده از روغن های گیاهی در سراسر دنیا بیشتر شده و بسیاری از افراد از این روغن ها به جای روغن های حیوانی و روغن های نباتی در رژیم غذایی خود استفاده می کنند. این گونه روغن ها کاربردهای دیگری نیز دارد و برخی از افراد نیز به خاطر خاصیت های دارویی و درمانی که دارند، به سراغ این روغن ها می روند. همچنین می توان از این روغن ها به عنوان روغن ماساژ استفاده کرد. در این مطلب می خواهیم به معرفی چند مورد از روغن های گیاهی شناخته شده که در گروه روغن های تخصصی ماساژ قرار می گیرند بپردازیم و ویژگی ها و خواص هر یک را بررسی کنیم.

روغن سبوس برنج

روغن سبوس برنج که از پوسته سخت بیرونی (سبوس) برنج قهوه‌ ای تهیه می شود، طعم ملایمی داشته و چون به شکل مکانیکی تصفیه می شود، ویتامین ها و مواد معدنی مغذی خود را حفظ می کند. این ماده سرشار از چربی های سالم بوده و منبع غنی آنتی اسیدان های قوی مانند گاما اوریزانول، توکوفرول‌ ها، توکوترینول‌ ها، فیتواسترول‌ ها، پلی‌ فنول ‌ها و اسکوالن محسوب می شود. همچنین ویتامین E بالایی داشته و حاوی ریز مغذی های دیگری است که در مبارزه با رادیکال‌ های آزاد و مقابله با اثرات پیری موثر واقع می شوند. از روغن سبوس در مواد غذایی مختلفی چون انواع چاشنی ها و سس های سالاد و طعم دهنده های غذایی دیگر استفاده می شود. از آن جایی که این ماده نقطه جوش بالایی دارد، می توان از آن در تهیه غذاهایی که نیاز به سرخ شدن یا پختن در درجه حرارت بالا را دارند نیز استفاده کرد. روغن سبوس برنج را می توان یک جایگزین مناسب برای روغن‌های هیدروژنه حاوی چربی ترانس دانست. از دیگر مزیت های این روغن می توان به تاثیر آن در کاهش کلسترول خون اشاره کرد. دلیل خرید روغن سبوس برنج را می توان کاربردهای گسترده آن در آشپزی، لوازم آرایشی، شیرینی ‌پزی، واکس ‌های کفش و ... دانست.

روغن هسته انار

یکی از میوه های خوش مزه که خاصیت های زیادی دارد، انار است. به غیر از خواصی که خود میوه انار دارد، از هسته آن نیز روغنی گرفته می شود که جنبه دارویی و درمانی دارد. این روغن حاوی آنتی اکسیدان، ویتامین هایی چون ویتامین K، B1، B2 و  C بوده و دارای ترکیبات پلی‌ فنیک محافظتی مانند اسید پانونیکیک، فلاونوئیدها، آنتوسیانیدین و تانن‌ ها می باشد. همچنین اسیدهای چربی چون اسید لینولئنی کنژوگه و اسید اولئیک داشته که به حفظ سلامت پوست بسیار کمک کرده و از غشای پوست محافظت می کند. افراد زیادی به دلیل خواص زیاد و فوق العاده ای که این ماده دارد، به سراغ خرید روغن هسته انار می روند که برخی از این خواص به شرح ذیل است: آنتی ‌اکسیدان، ضد التهابی، نفروپاتیک، هپاتواستروئید، ضد عفونی‌کننده، ضد سرطان، افزایش سیستم ایمنی بدن، افزایش متابولیسم کربوهیدرات و کاهش مقاومت به انسولین. از روغن هسته انار بیشتر در ساخت صابون، روغن‌ های ماساژ، محصولات مراقبت از پوست و سایر محصولات مراقبت از بدن و لوازم آرایشی استفاده می شود.

روغن هسته انگور

یکی دیگر از روغن های گیاهی که بسیار پر کاربرد بوده و مزیت های زیادی دارد، روغن هسته انگور می باشد؛ این روغن همان طور که از نام ان پیدا است از هسته انگور فشرده گرفته شده و خاصیت ضد التهابی، ضد میکروبی و ضد اکسید کننده دارد. همچنین منبع سرشاری از پروانتوسیانیدین بوده که یک آنتی اکسیدان قوی به شمار می آید. از دیگر مواد مغذی و مفیدی که این روغن دارد می توان به فلاونوئید، بتاکاروتن، ویتامین C و ویتامین E اشاره کرد. روغن هسته انگور به جلوگیری از ابتلا به سرطان خون و بیماری های قلبی و عروقی کمک کرده و در تنظیم قند خون نیز موثر است. همچنین دارای بافت سبکی است که به راحتی توسط پوست جذب می شود و به نرم و مرطوب شدن پوست کمک می کند. همچنین به دلیل داشتن اسیدهای چرب اشباع نشده می تواند برای افراد مبتلا به دیابت و نیز کسانی که می خواهند از روغن های سالم تری استفاده کرده و رژیم غذایی سلامتی داشته باشند، بسیار مناسب است. شما می توانید برای خرید روغن هسته انگور به سایت شرکت پیشگامان شیمی که یکی از بزرگ ترین شرکت های واردکننده مواد اولیه و محصولات شیمیایی بوده که روغن هسته انگور را در گالن های 10 لیتری و 20 لیتری به فروش می رساند.

روغن جوانه گندم

روغن جوانه گندم، روغنی زرد و نارنجی رنگ بوده که یک روغن ارزشمند برای پوست، مو و ناخن محسوب می شود. این روغن سرشار از اسید لینولئیک و ویتامین  Eبوده و اسیدهای چرب ضروری و سالم را نیز دارا می باشد. بنابراین به محافظت از پوست در برابر آب و هوای سرد کمک کرده و سلامت پوست را تامین می کند. همچنین به دلیل آنتی اکسیدان هایی که دارد، به عنوان روغن مخصوص ماساژ استفاده شده و همچنین می توان از آن در تهیه محصولات آرایشی و بهداشتی، مکمل های مراقبت پوست و مو و ناخن، صابون، شامپو، لوسیون‌ های ضد آفتاب، کرم مرطوب‌کننده، محصولات ضد پیری و کرم پا استفاده کرد. این روغن به ترمیم بافت ها، تنظیم سیستم عصبی، جلوگیری از نقص در تولد، جلوگیری از مشکلات پوستی، مبارزه با انباشت چربی و بهبود سلامت کمک کرده و به دلیل وجود آنتی اکسیدان خاصیت ضد پیری دارد. همین ویژگی های مهم سبب شده خرید روغن جوانه گندم روز به روز افزایش یافته و افراد زیادی خواهان مصرف این روغن شوند.